Powered By Blogger

Mire se erdhet :-)

Friday, December 9, 2011

Nervat tel...

Miremengjes kush eshte zgjuar tani e miredita apo mirembrema, kush do ta lexoje kete shenim me pas!!!

Kam aq shume gjera per te bere, sa qe nuk di c'te them. Mbi te gjitha kam edhe gripin neper shtepi qe mi ngacmon te gjithe familjaret, here pas here.

Nami le te behet!!!- po them tani me vete. Do ta marr shtruar, se me stres qe ne mengjes nuk fillohet dita.

E kam vene re se cdo here kur perpiqem (dhe me thene te verteten nuk eshte dhe aq e thjeshte), qe ti kaloj situatat me qetesine maksimale, cdo gje ecen me natyrshem.

Nuk le shume vend per panik dhe, ne kete menyre stresi apo ajo ndjenja e "permbytjes", nuk transmetohet tek familjaret.

Mendoj qe si nene, kam privilegjin dhe pergjegjesine, qe ti mesoj femijet e mi, se pari permes menyres sesi e jetoj jeten dhe ditet e mia.

Kur nervat jane bere kacurrela te mpleksura me njera-tjetren, pi nje gllenjke uje te ftohte dhe e mbaj ne goje derisa te qetesohem. Nuk dua ta ndikoj atmosferen familjare me "henezimet" e mia.

Punet e marra me qetesi behen me lehte dhe nervat tel, shkriftohen avash-avash. Mbi te gjitha femijet mesojne vetekontrollin.

"Ngordha" fare dje, kur me tha djali 10 vjecar ne lidhje me nje situate: "Maa, e di ti qe mua me pelqen ta shoh ate gjysmen e gotes plot?"

Vertet, kuptova qe femijet perceptojne me nje zhdervjellesi marramendese.

Po ju le, se "koha ime mbaroi" e do luaj me kuba me bebushin.

Kalofshi bukur:)

Me dashuri mikeshe,
Edi

No comments:

Post a Comment