Powered By Blogger

Mire se erdhet :-)

Thursday, October 7, 2010

E vertete

Te dashura mikesha te miat,

Si ju kam? Si keni qene keto dite?
 Une per vete kam qene shume mire. U be disa dite qe jam duke shijuar nje caj te ri i cili po me rifreskon qenien time. E kam fjalen per uje te vluar ne te cilin shtohen nje fete portokalli dhe dy feta qitroje. Pasi i lini ne uje per disa minuta, mund qe t'i shtrydhni fetat e prera te agrumeve dhe ta shijoni cajin e perftuar bio.

U bene disa dite qe shpirtin ma ka trazuar nje ndjenje neverie per dyfytyresine dhe hipokrizine e njerezve. Revoltohem dhe kur ua them ne sy, kuptohet me njerezillek dhe me takt marr ca pergjigje qe me cudisin edhe me shume. Njerez qe deri dje apo pak minuta me pare kishin nje opinion te caktuar mbi nje teme apo subjekt, krejt papritur te vijne me nje teori te re duke te turbulluar fare.

 Ve veten ne pikepyetje se mos valle jam une personi qe nuk mbaj mend ate qe me ka thene aksh person, por e verteta eshte krejt ndryshe.

 Personi thjesht e sheh te udhes te perqafoje nje qendrim tjeter, duke me hedhur perballe nje "sfide" iluminini, te cilen une nuk mundem ta pranoj kurresesi sepse ai/ajo mendon ashtu dhe deshiron te me imponohet.
 
Mua me pelqejne gjerat e thjeshta dhe te verteta.
 Me pelqen kjo e shkreta e VERTETE, personalitetin e se ciles shume mundohen ta neperkembin.

Ju uroj cdo te mire dhe jetoni te perqafuar me te verteten:-)

 Me dashuri,
 Edi Gogu

No comments:

Post a Comment