Powered By Blogger

Mire se erdhet :-)

Monday, January 16, 2012

Nje histori unike adoptimi

Një grua në Britaninë e Madhe fitoi titujt e parë të gazetave, pasi vendosi që të birësonte të pesë fëmijët e shoqes së saj të ngushtë, e cila ndërroi jetë pak kohë më parë.
Nënë e tre fëmijëve, familja e Julie Jones është zgjeruar tashmë në dhjetë antarë (8 fëmijë, ajo dhe bashkëshorti) dhe ajo e thotë se është e sigurt që edhe që nëse do të kishte ndodhur e anasjellta, shoqja e saj e ndjerë do të kishte bërë të njëjtën gjë.
Tre djemtë dhe dy vajzat e Caroline Atkins, duhet të shoqëroheshin në një jetimore, por Julie thotë se nuk mund ta lejonte që kjo të ndodhte.
Caroline u diagnostikua me një tumor të paoperueshëm në tru në prill 2009 dhe ndërroi jetë disa muaj më pas në moshën 45-vjeçare. Në një rastësi fatkeqe të fatit, babai, gjithashtu u diagnostikua me një tumor edhe më agresiv në tru disa muaj më vonë dhe ndëroi jetë në fillim të 2011-s, pothuajse njëkohësisht me bashkëshorten e tij.
”Jam e sigurt që ata të dy ndihen të qetë në parajsë kur shohin që fëmijët e tyre do të rriten me dashuri dhe me dy prindër që do të kujdesen sikur të ishin David dhe Caroline”, thotë Julie.
Tashmë, në shtëpinë e saj, përveç fëmijëve të saj, Adam (20 vjeç) Peter (18), Christian (14) shtohen edhe Micheal (12), Keiran (11), James (10), Emma (8) dhe Chantelle (6)./

No comments:

Post a Comment