Powered By Blogger

Mire se erdhet :-)

Thursday, September 20, 2012

Gruaja lind shoqen e ngushte

Aman o Zot, cfare nuk po na degjojne veshet keto kohe. Kot jane ankuar brezat me pare, pasi cudite qe po degjojme e shohim permes medias, hyjne pa frike tek kategoria e thagmave.

Sot do t'ju rrefej une nje te tille, por me fund te lumtur.

Grate ne te gjithe rruzullin, lindin femije djem e vajza cdo dite. Disa prej tyre nuk e dine dhe se kuptojne qe se bashku me vajzen, lindin edhe shoqen e tyre te ngushte.

Ajo foshnje njomezake qe te mbush duart dhe zemren nga gezimi e lumturia, me kalimin e viteve behet shoqja jote e ngushte, mbeshtetesja me e vecante dhe bashkebiseduesja me e rralle.

Une e kam lindur shoqen time te ngushte dhe jam e bekuar qe e kam.

Sekreti? Mos e trajto kurre si nje vogelushe qe nuk kupton cdo gje.

Ika, se vdiqa per nje caj jeshil me bergamot.

Ju pershendes,

Edi Gogu

No comments:

Post a Comment