Powered By Blogger

Mire se erdhet :-)

Wednesday, November 10, 2010

Takimi "Pasditja ime" rifillon kete te shtune

Te dashura mikesha, 

kam kenaqesine t'ju konfirmoj se takimi "Paditja
ime"rifillon te mblidhet tashme ne nje "lagje" te re, tek Komuna e
Parisit. Takimi eshte ne ora 5, te shtunen me date 13 Nentor, tek Qendra
Linkoln 3, ne fund te rruges Komuna e Parisit ne krah te majte, disa
metra perpara Euromax te asaj zone. Jeni te mirepritura te vini e te
shijojme miqesine e njera-tjetres. Mire u takofshim!

 "PROFAMILJA" eshte nje levizje aktiviste qe ka ne qender te saj familjen si edhe mbrojtjen, ruajtjen dhe forcimin e vlerave te saj.

Takimi "PASDITJA IME" eshte nje nder aktivtetet ne grup te levizjes "PROFAMILJA".

A nuk e meritojme nje pasdite te lire nga angazhimet dhe lista e pafundme e gjerave qe duhen bere? PO

A nuk kemi nevoje qe te shijojme miqesine e mikeshave tona? Po patjeter.

Ideja e takimit "PASDITJA IME" eshte qe te takohemi per te biseduar ne nje menyre shume miqesore, "grarore", mbi jeten tone, sfidat e prinderimit, sfidat e te qenit bashkeshorte, profesioniste e mire, mike e mire e shume sfida te tjera te cilat nuk po i listoj.

Biseda, caj dhe kafe, kek dhe filma, ore qendistarie dhe kurs vallezimi, festa surprize dhe ditelindje te paharrueshme, shetitje jashte qytetit dhe kurse gatime; te gjitha te organizuara larmishem ne takimin "PASDITJA IME"

Me dashuri,

Edi Gogu

No comments:

Post a Comment